ТВОРЧА ГРУПА "РОСТОК"
ПЛАН РОБОТИ ТВОРЧОЇ ГРУПИ З ОБМІНУ ДОСВІДОМ РОБОТИ ЗА ІННОВАЦІЙНОЮ КОМПЛЕКСНОЮ ПРОГРАМОЮ «РОСТОК» 23.11.2017
Презентація діяльнісний метод
Час | Зміст роботи | Відповідальний |
Організаційний модуль | ||
13.00 – 13.10 | Реєстрація учасників засідання педагогічного ательє. | Сидоренко О.О., заступник директора з НВР |
13.10 – 13.20 | Відкриття засідання. Постановка мети та завдань. | Грицун Н.О., методист МЦ |
13.20 – 13.30 | Вступне слово директора школи. | Заковоротня В.А. |
Теоретичний модуль | ||
13.30 – 13.50 | Презентація педагогічного досвіду «Діяльнісний метод навчання математики з програмою «Росток» (теоретична і методична частина) | Грабарєва К.В., вчитель вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель», керівник МО |
13.50 – 14.00 | Тренінг «Дидактична система діяльнісного методу» | Бровченко І.В., спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель» |
Практичний модуль | ||
14.00 – 14.20 | Майстер-клас. Фрагмент уроку за темою «Знаходження частини числа» | Бровченко І.В., спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель» |
14.20 – 14.50 | Демонстрація відео-фрагментів уроків з використанням різних видів діяльності з подальшим обговоренням | Перерва Н.В., Тимошенко Л.М., Степанова С.М., вчителі початкових класів |
Рефлексійний модуль | ||
14.50 – 15.00 | Вихідне тестування учасників педагогічного ательє. | Сидоренко О.О., заступник директора з НВР |
15.00 – 15.15 | Виступи учасників засідання: запитання, відповіді, пропозиції. Підведення підсумків роботи. | Грицун Н.О., методист МЦ |
ТВОРЧА ГРУПА "ПОШУК"
Головним завданням творчої групи є розробка рекомендацій на основі вивчення досягнень науки і пробне впровадження їх у практику, пошук шляхів застосування результатів наукових досліджень, створення передового творчого досвіду.
Впровадження програми всебічного розвитку дитини “Крок за кроком” в системі особистісно орієнтованої моделі початкової освіти дітей 6-7 та 8-10 років:
- Пошук та використання підходів викладання предметів школи І ступеня, орієнтованих на дитину, основаних на індивідуалізацію навчання.
- Співпраця з батьками як першими вчителями та партнерами.
- Впровадження інтегрованого підходу щодо розвитку пізнавальних здібностей учнів при вивченні предметів школи І ступеня.
- Організація “Портфоліо” класу.
- Створення психолого-педагогічних умов навчальної діяльності для підвищення пізнавального інтересу учнів до знань.
- Розвиток обдарувань дітей молодшого шкільного віку.
Впровадження інформаційно-ціннісного підходу до навчання читання за технологією О.М. Кушніра учнів початкової школи:
- Виховання читача і більш широко – виховання автономної особистості, яка самостійно навчається.
- Створення психоінтелектуальної бази для широкого використання у подальшому навчанні глибинних процесів уяви, інтуїції, інсайта та ін.
- Розвиток перш за все ейдетичного читання – здібності бачити і уявляти простір і події твору, який читають одночасно з читанням.
- Досягнення максимальної різниці між темпом читання вголос і мовчки. Відрив читання від артикуляції.
- Відмова від проміжних – учбових і підготовчих – моделей читання. Первинне формування розвиненого читання як процесу розуміння тексту через впізнання відомих слів як цілісних образів.
Впровадження програми розвитку здібних та обдарованих учнів:
- Створення банку даних обдарованих учнів та організація психолого-педагогічного забезпечення для роботи з різними групами дітей.
- Організація роботи психолого-педагогічного семінару по роботі з обдарованими дітьми.
- Забезпечення участі обдарованих дітей в олімпіадах, конкурсах, турнірах різного напрямку.
- Організація роботи методичного кабінету з проблеми роботи з обдарованими дітьми.
- Організація та зміст виховної роботи в аспекті реалізації програми.
- Створення банку завдань підвищеної складності в навчальних кабінетах.
Впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання в педагогічний процес (навчання і виховання):
- Розвиток в учнів умінь використовувати набуті знання для розв’язання соціальних проблем і перетворювання їх у різні форми.
- Розвиток умінь учнів самостійно визначати критерії і оцінювати певні явища, власну діяльність відповідно до критеріїв.
- Розвиток умінь в учнів самостійно визначати зміст знань і їх об’єм для індивідуального опрацювання.
- Розвиток в учнів умінь самостійно поповнювати знання з різних джерел.
- Розвиток в учнів умінь проводити самоаналіз і визначати завдання подальшої навчальної діяльності.
- Виявлення в учнів індивідуальних схильностей.