Вступ до закладу загальної середньої освіти/Files/images/2-9.png

Шановні батьки!

Для зарахування учня до закладу освіти батьки або особи, які їх замінюють, особисто подають наступні документи:

- заяву встановленого зразка на ім'я директора школи;

- копію свідоцтва про народження дитини;

- оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації №086/1-о "Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов'язкового медичного профілактичного огляду".


Перспективний план набору до 1-х класів:

2 класи – 60 учнів;

1-А клас – 30 учнів 1-Б клас – 30 учнів.

Графік прийому документів для зарахування до 1-го класу:

щоденно з 15.00 до 17.00.


Вчителі 1-х класів у 2018/2019 навчальному році:

/Files/images/2017/Бровченко І.В..jpg /Files/images/2017/Грабарєва К.В..jpg
Бровченко Ірина Володимирівна – вчитель вищої кваліфікаційної категорії, педагогічнезвання – «старший учитель», педагогічний стаж 35 років, у навчальному закладі працює з 1982року. Грабарєва Катерина Вікторівна – вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання –«старший учитель», педагогічний стаж 38 років, у навчальному закладі працює з 1981 року.



Територія обслуговування закладу освіти:

Вулиця Миру №№ 66-А, 68, 70, 72, 74, 76, 78, 80, 82, 84, 86, 88, 90, 90-А.

Вулиця Роганська №№ 3, 5, 7, 9, 9-А, 11, 13, 15, 19 – 63, 65, 67 – 87, 89, 89-А, 89-Б, 89-В, 100-Б, 100-В.

Приватний сектор: вулиця Роганська №№ 93 – 113.

Проїзд Роганський.

Вулиця Шарикова №№ 3, 5, 5-А, 7/1, 9/2, 11, 13 (непарна сторона), 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26 (парна сторона).

Вулиця Плиткова 2, 8, 10, 12, 14/5, 16/16, 18/1, 20/2, 20, 22-124 (парна сторона).

Провулок Плитковий.

Плитковий проїзд №№ 3, 4, 6.

Плитковий в’їзд №№ 3, 5, 5а, 6, 7, 8, 10.

Бульвар І. Каркача №№ 1, 2, 2-А, 3, 4, 4-А, 5, 7/1, 9/2, 11, 13, 15, 17, 19, 21.

В’їзд І. Каркача №№ 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14.

Провулок І. Каркача №№ 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14.

Шариковий проїзд №№ 1 – 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 32, 34, 36, 38, 40, 42, 46, 48, 49 – 98, 50 – 68-А.

Поради батькам майбутніх першокласників

Найважче дитині оволодівати письмом.

Якщо до зошитів для першокласника включені завдання на штриховку - поставтесь із усією серйозністю. Це найкращий тренінг для руки, що готується до письма.
Важлива не кількість літер чи рядків, а різноманітні вправи для кисті та пальчиків дитини. Це може бути і точковий масаж, і збирання камінців та каштанів, і побутова праця, пов'язана з дрібними рухами, - різати ножицями, вибирати крупу, збирати сипучі продукти, місити тісто, ліпити вареники тощо.
Не слід зловживати самим процесом писання, примушувати писати на чернетці й переписувати по кілька разів. Головне - не бачити трагедії і не звинувачувати дитину за «погане» письмо. Найбільше допоможе терплячість батьків, готовність разом пройти нелегкий шлях початку нового шкільного життя. «Давай зробимо зарядку для пальчиків, а потім спробуємо написати цю літеру. От побачиш, у нас все вийде».
Ваша власна зацікавленість процесом пізнання нового стане хорошим орієнтиром для дитини. «У вас такі яскраві малюнки в підручниках, веселі зошити й цікаві завдання! Коли я вчилася, такого не було, можеш мені показати, як треба виконувати це завдання?» Ви справді багато відкриттів зробите і для себе особисто, і ця спільна радість відкриття нового так об'єднає! Тоді й діти не будуть пасивними в школі, механічно повторюючи відповіді інших учнів, вибираючи завдання, аби попростіше, а виявлятимуть інтерес до запитань вчителя і бажання знайти відповідь.

Вчіться та навчайте дітей правильно спілкуватись

1. Щоб навчитися правильно говорити, треба навчитися читати і слухати.
2. Читаючи, зосереджено заглиблюйтеся в зміст написаного: намагайтеся побачити, почути, зрозуміти й запам'ятати художні особли­вості мови, мовні звороти.
3. Збагаченню словникового запасу допоможе спеціальна робота: заведіть словник для запису нових слів, тренуйтеся в їх вимові та використанні, добирайте до них антоніми та синоніми, вивчайте слова, що використовуються в переносному значенні,
4. Намагайся не лише запам'ятати мову оратора, а й прийоми її побудови.
5. Стежте за тим, щоб у розповіді не було слів-паразитів, не використовуйте непотрібних повторів — це збіднює мову.
6. Стежте за побудовою речень, не вживайте складних конструкцій.
7. Щодня читайте вголос по 15—20 хв., усвідомте зміст тексту, поміркуйте, де зробити паузу, поставити наголос, якого емоційного відтінку надати мові.
Кiлькiсть переглядiв: 230