Вступ до школи /Files/images/2-9.png

Шановні батьки!

Для зарахування учня до навчального закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають наступні документи:

- заяву на ім'я директора школи;

- копію свідоцтва про народження дитини;

- медичну картку встановленого зразка.


Вчителі 1-х класів у 2017/2018 навчальному році:

/Files/images/2016/2016-1/Волинець В.Ю..jpg /Files/images/2016/2016-1/Степанова С.М..jpg
Волинець Вікторія Юріївна – вчитель вищої кваліфікаційної категорії, педагогічнийстаж 29 років, у навчальному закладі працює з 1987 року. Степанова Світлана Миколаївна – вчитель ІІ кваліфікаційної категорії, педагогічнийстаж 15 років, у навчальному закладі працює з 2011 року.

Лист Міністерства освіти і науки України вiд 14.02.2015 №1/9-71 ''Щодо роз’яснення порядку приймання дітей до першого класу''


Територія обслуговування навчального закладу:

вул. Миру: 66-А, 68,70,72, 74, 82, 76, 78, 80, 84, 86, 88, 90, 90-А
вул. Роганська: 3, 5,7, 9-А, 9, 11, 13, 15, 19-87, 89, 89-А, 89-Б, 89-В, 93-113, 100-Б, 100-В
провулок Івана Каркача, 3-13, 6-14
вул. Шарикова, 3, 5, 5-А, 7/1, 9/2, 11-13, 2-26
вул. Плиткова, 2, 8, 10, 12, 14/5, 16/16,18/1, 20/2, 20-44 (парна сторона), 44-124 (парна сторона)
бульвар Івана Каркача, 1, 2, 2-А, 3, 4, 4-А, 5, 7/1, 9/2, 11, 13, 15,1 7, 19, 21
в’їзд Івана Каркача, 4,6-14, 7-13,
проїзд Шариковий, 1-10, 12-28, 32-48, 49-98, 50-68-А,
(приватний сектор)
Плитковий в’їзд, 3, 5, 5-А, 6, 7, 8, 10
Плитковий проїзд, 3, 4, 6

*******************************************

Що потрібно майбутньому першокласнику:

1. Шкільна форма(темного кольору, класичного стилю).
2. Спортивна форма.
3. Спортивне взуття.
4. Змінне взуття.
5. Фарби акварельні.
6. Пензлики для малювання (2шт).
7. Стаканчик «нерозливайка» подвійний.
8. Кольорові олівці (12 кольорів).
9. Кольоровий папір, кольоровий картон формату А-5.
10. Ножиці із закругленими кінчиками.
11. Клей ПВА з пензликом.
12. Пластилін, дощечка із стеками.
13. Папка для праці (за бажанням), вологі серветки.
14. Обгортки для зошитів.
15. Папка для зошитів.

Поради батькам майбутніх першокласників

Найважче дитині оволодівати письмом.

Якщо до зошитів для першокласника включені завдання на штриховку - поставтесь із усією серйозністю. Це найкращий тренінг для руки, що готується до письма.
Важлива не кількість літер чи рядків, а різноманітні вправи для кисті та пальчиків дитини. Це може бути і точковий масаж, і збирання камінців та каштанів, і побутова праця, пов'язана з дрібними рухами, - різати ножицями, вибирати крупу, збирати сипучі продукти, місити тісто, ліпити вареники тощо.
Не слід зловживати самим процесом писання, примушувати писати на чернетці й переписувати по кілька разів. Головне - не бачити трагедії і не звинувачувати дитину за «погане» письмо. Найбільше допоможе терплячість батьків, готовність разом пройти нелегкий шлях початку нового шкільного життя. «Давай зробимо зарядку для пальчиків, а потім спробуємо написати цю літеру. От побачиш, у нас все вийде».
Ваша власна зацікавленість процесом пізнання нового стане хорошим орієнтиром для дитини. «У вас такі яскраві малюнки в підручниках, веселі зошити й цікаві завдання! Коли я вчилася, такого не було, можеш мені показати, як треба виконувати це завдання?» Ви справді багато відкриттів зробите і для себе особисто, і ця спільна радість відкриття нового так об'єднає! Тоді й діти не будуть пасивними в школі, механічно повторюючи відповіді інших учнів, вибираючи завдання, аби попростіше, а виявлятимуть інтерес до запитань вчителя і бажання знайти відповідь.

Вчіться та навчайте дітей правильно спілкуватись

1. Щоб навчитися правильно говорити, треба навчитися читати і слухати.
2. Читаючи, зосереджено заглиблюйтеся в зміст написаного: намагайтеся побачити, почути, зрозуміти й запам'ятати художні особли­вості мови, мовні звороти.
3. Збагаченню словникового запасу допоможе спеціальна робота: заведіть словник для запису нових слів, тренуйтеся в їх вимові та використанні, добирайте до них антоніми та синоніми, вивчайте слова, що використовуються в переносному значенні,
4. Намагайся не лише запам'ятати мову оратора, а й прийоми її побудови.
5. Стежте за тим, щоб у розповіді не було слів-паразитів, не використовуйте непотрібних повторів — це збіднює мову.
6. Стежте за побудовою речень, не вживайте складних конструкцій.
7. Щодня читайте вголос по 15—20 хв., усвідомте зміст тексту, поміркуйте, де зробити паузу, поставити наголос, якого емоційного відтінку надати мові.
Кiлькiсть переглядiв: 682