«Нова українська школа має за головну мету збудити, дати виявитися самостійним творчим силам дитини…» (Софія Русова)
У 2023/2024 навчальному році педагогічний колектив закладу освіти продовжує роботу над науково-методичною темою:
«Формування сучасного освітнього середовища як умова успішної соціалізації та самореалізації особистості на засадах компетентнісного навчання в контексті вимог Нової української школи».
Науково-теоретична і методична робота педагогічного колективу спрямована на вирішення наступних завдань:
- реалізація реформи Нової української школи;
- створення умов для розвитку інноваційної діяльності, педагогічної ініціативи вчителів для забезпечення рівного доступу кожної дитини до якісної освіти;
- створення системи моніторингу професійного та творчого потенціалу педагогічних працівників, рівня їх професійної компетентності та активності;
- надання своєчасної організаційно-методичної допомоги педагогічним працівникам в опрацюванні нормативно-правових документів, нових Державних стандартів та програм;
- інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань педагогіки, психології, фахових дисциплін, залучення учителів до використання інформаційних ресурсів, створення інформаційного простору педагогів (електронних кабінетів, блогів, сайтів);
- залучення педагогічних працівників до участі у фахових та методичних заходах, конкурсах;
- узагальнення педагогічного досвіду, поширення досвіду експериментальної, науково-пошукової діяльності;
- сприяння виробленню в учителів умінь і навичок самостійної роботи з метою безперервного підвищення кваліфікації та вдосконалення педагогічної майстерності.
Структура методичної роботи
Методична рада - педагогічний колективний орган внутрішньошкільного управління, який сприяє творчому підходу до організації педагогічної діяльності.
Метою діяльності методичної ради є координація всіх структурних підрозділів методичної служби школи.Рада є головним консультативним органом науково-методичного забезпечення освітнього процесу.
Напрями діяльності методичної ради:
1. Організація роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою.
2. Обговорення навчально-методичних посібників, статей, дидактичних матеріалів тощо.
3. Організація роботи з опанування освітніми технологіями, впровадження в освітній процес інноваційних технологій навчання та їх методичний супровід.
4. Координація роботи методичних служб закладу.
5. Координація роботи з підвищення кваліфікації педагогічних працівників. сприяння зростанню їхньої педагогічної майстерності.
6. Проведення моніторингу педагогічної діяльності вчителів, ефективності форм і методів організації освітнього процесу та розробка рекомендацій за їх підсумками.
7. Організація наставництва.
8. Організація науково-дослідницької роботи учнів.
9. Розробка положень про проведення конкурсів.
Періодичність засідань методичної ради – один раз на два місяці.
Склад науково-методичної ради школи:
Голова ради – Заковоротня В.А., директор ліцею, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання «вчитель-методист»;
Секретар – Бірюкова Н.О., заступник директора з навчально-виховної роботи, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії;
Члени ради:
- Сидоренко О.О., заступник директора з навчально-виховної роботи, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії;
- Кудінова Н.М., заступник директора з навчально-виховної роботи, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання «вчитель-методист»;
- Грабарєва К.В., спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання «старший учитель»;
- Бикова В.Д., спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії;
- Братковська С.М., спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії;
- Постільна А.П., спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання, «вчитель-методист»;
- Суходольська Ю.Є., спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання, «вчитель-методист».